Projektet SKAT - Sketching Audio Technologies using Vocalizations and Gestures.

OBS - Tidsperioden har passerat. Det går ej att anmäla sig till projektet längre.

Under september och oktober 2016 samlar vi in data i projektet Sketching Audio Technologies using Vocalizations and Gestures.

Vi söker nu personer med svenska som modersmål som ska spela ett ljudspel under cirka en timme. Under spelets gång gör vi inspelningar med ljud och bild. Syftet med projektet är att förbättra verktyg för språkinlärning och ljuddesign.

Intresserad? Kontakta Språkstudion! Mejla oss, kom till vår expedition eller ring 08-16 35 40. Du får ett litet presentkort på Akademibokhandeln som tack för din medverkan.

SKAT-VG är ett samarbete mellan KTH, Institut de Recherche et de Coordination Acoustique/Musique, Paris, Istituto Universitario di Architettura di Venezie; GENESIS S.A och Språkstudion. Ansvarig forskare på Språkstudion är Christine Ericsdotter Nordgren.