Den nya webbplatsen innehåller utökad information och har en förbättrad struktur. Tillägg finns framför allt för Medarbetare och inom Samverkan, bland annat det nystartade projektet Språksmörgåsbord för gymnasieelever.

På den nya webbplatsen finns det evenemangslistor där vi vill samla evenemang inom språk och språkrelaterade ämnesområden på hela universitetet. Syftet med dessa evenemangslistor är att synliggöra språkrelaterade evenemang från samtliga institutioner och enheter som anordnar sådana.

Förbättringen av vår webbplats sker nu löpande och vi mottar gärna synpunkter på form och innehåll. Hör gärna av dig till oss om du har frågor, önskemål eller funderingar!

info@sprakstudion.su.se

Språkstudions webbredaktörer Christine och Olivia firar lanseringen av Språkstudions nya webbplats. Foto: Maria Mützell

Välkommen till vår nya webb!